تیر ۲۰، ۱۳۸۹

Toy Story 3

این روزا از فرط تنهایی به یاد دوستام میفتم خلوتی و تنهاییهامو با خاطرات گذشته سپری میکنم وقتی هیچکی نسیت و هیچکی نمیمونه نمیدونم چی شد که اینقد خلوت شد ولی هر چی بود ارزش اینو نداشت که اینجوری غریبه شیم ..

تو این هیلی بیلی هم مثه همیشه فیلمها جای خیلی هارو که نیستن برام پر میکنن وقت خوبی میگذرونم تو فیلم  ... ولی اینبار فیلمم هم باعث ناراحنی مضاعف شد ...
توی استوری 3 که بعد از 10سال مجددا برگشت حکایتش هم زخم دلو تازه میکنه بعد 10 سال همه چی عوض میشه اداما بزرگ میشن خونه ها عوض میشن ولی ان چیزی که عوض نمیشه دلیه که واسه کسی میتپه این دلم حکایتی از وفاداری میگه حتی وقتی ازت نمیخوان که باشی حتی وقتی که طرد میشی تو میمیونی چون جات همین جاست کنار اون ...


 دانلود فیلم ...     Toy Story 3 

۳ نظر:

پریسا گفت...

الاهی قربون دلت برم .یه چیزی بهت بگم که منم تازه یاد گرفتم.اینجا تنها هستم و دلتنگ گذشته و دوستها و فامیل می شدم.بعد نشستم فکر کردم به گذر زمان.اینکه همه چیز عوض شده ولی بد نشده.
دوستهایی داشتم که حالا نیستن عوضش دوستهایی پیدا کردم که هر روز در دنیای مجازی با من هستند.یک روز هم میاد که اونها نیستند.یا از دنیای مجازی می رن یا از دوستی با هم خسته می شیم و باز هم شرایط عوض می شه و یکی جدید.
وقتی دنیا به سمت تکنولوژی می ره باید همه جوره همراهش تغییر کردونوع دوستیها و دوست داشتنها و شب و روز و دلبستگی رو باهاش تغییر بدیم.اگر ندیم می شه عنکبوت.دورمون پیچیده می شه و نزدیکمون ولی خفه مون می کنه.

Unknown گفت...

غم تنهايي اسيرت ميکنه...

مباد بي دوست و تنها...

شاد و تندرست باشيد

ilbra گفت...

ای جان... بهار ما غمگینه...

مراقب دلت باش دوستم...

Free Counter and Web Stats