اردیبهشت ۱۲، ۱۳۸۹

هیچ پشیمان نیستم

پرده گشوده میشود و بانویی کوتاه قد و لاغر اندام در صحنه ظاهر میشود سالن پر از جمعیتی ایست که  در انتظار وی خاموش مانده اند و موسیقی اغاز میگردد سازها نواخته میشود و صدای زیبا یی چون پرنده ای  بر فراز حضور پرواز میکند و با هر پر زدن رنگین کمانی از نوتهای زیر وبم  بر صفحه ی مبهم احساس بوجود میاورد ....

نه ,هیچ هیچ ... نه من اصلا پشیمان نیستم
نه ,هیچ هیچ ... من از هیچ چیز پشیمان نیستم
نه از خوبی ها .. نه از سرنوشت
نه از خوبی هایی که به من رسیده
نه از بدی هایش هر دو برای من یکسان هستند
نه من از هیچ چیز پشیمان نیستم
نه ,هیچ هیچ ...
پرداخت کردم , پاک کردم , فراموش کردم
برای گذشته اهمیت نداره
با خاطراتم آتش را روشن میکنم
غصه هایم , لذت هایم ,  اصلا به اونها نیاز ندارم
عشقها پاک شدن با انها
برای همیشه پاک کردم .. از صفر شروع کردم
نه , هیچ هیچ ... نه من اصلا پشیمان نیستم

نه ,هیچ هیچ ... من از هیچ چیز پشیمان نیستم
برای اینکه زندگیم  ... برای اینکه شبهایم
امروز...  با تو شروع میشود
ادیت پیاف
آهنگهای ادیت پیاف

۲ نظر:

پریسا گفت...

چقدر عالی بود بهار جون.مرسی

تبریزی گفت...

عالیه دستتون دردنکنه تبریزی

Free Counter and Web Stats