شهریور ۱۹، ۱۳۸۸

نقاشی

نوشته ی زیر کار یکی از دوستان به نام داود تهرانی ( davoud) از کاربران دنباله...

امروز برادر کوچیک من نقاشي سبز کشيد واز او چندتا سوال کردم:
1- خورشيد اين زمين سبز کو? مگه عکس ندا-سهراب-ترانه-کامران و..نمبيني تو اسمون , اينا ستاره ها و خورشيد زمين سبز منن
2- عجب ,چرا اينقد جوانه سبز کشيدي? تو زمين سبز من يک قطره خون و موج , صداي مليوني صد ها هزار جوانه ايجاد ميکنه
3-عجب- اين لکه سياه در دور دست چيه? اين زمين جنايتکاران-دشمن سبزي وستاره وخورشيد
4-اين گاو ها چرا اين جوري هستند ? اينها از جنايتکاران لکه سياه هستند که امد ن اينجا سبزه را بخورن و وقتي يک سبزه خوردن تبديل به گاو شده ان-گاوها اينجا اين جورين
5-عجب- زمين سبز به همين اندازه است? نه-هر روزبزرگترمي شه, به زودي اندازه يک سرزمين ميشه
6- عجب- چطوري مي شه به اين سبززمين رفت? سهراب-نداو..نقشه راه رو دارن
7-عجب-آياسرزمين سبز جايي آماده هست, بريم?آره سرزمين سبز زياده تو دنيا ولي اين سرزمين مال ندا-سهراب و..اونا به من دادن و باور کن داداش , که هيج جا مثه زميني که مال خودش باشد, نمي شه-همه يک فکر-يک زبان و يک دل. دادش يادم رفت بگم که اين زمين فروشي نيست .
8-عجب-چرامردم توي نقاشي اينقدر خوشحالن? براي اينکه آزادانه همه چيززمين خودشون انتخاب کردن-همه ازادن-قلم آزاده--حرف آزاده-مذهب آزاده و..عجب- شما نسل جديد چه حرف ها مي زنيد-حسوديم مي شه-بذار يک وشگون بگيرم تو رو- داداش يواش وشگون بگير -آخه جنياتکاران زمين سياه خيلي منو گوشما لي دادن . سوال زياد دارم ولي مي زارم که مبارز ان سبز مصاحبه ادامه بدن . داداش به مبارز ان سبز بگوکه اين مصاحبه است نه اعترافات . عجب-اینقد زبون درازي نکن.
نقاشي دادش کوچيکم را اين جا نميذارم چون مبارز ان سبز تجسم قوي و روشنتری ا ز اين نقاشي دارند
پیروز باشید

هیچ نظری موجود نیست:

Free Counter and Web Stats