شهریور ۲۶، ۱۳۸۸

ترانه

امروز تا وارد ياهو شدم يه ايميل داشتم . شكل پاکت پایین صفحه وسوسه کننده است ,

ولي فكراي منفي حمله ميكنن …بازش میکني میبیني که اگهیه . خیلی وقته ایمیل شخصی از کسی دریافت نکردم . انگار نیستم . کسی هم به خودش زحمت یک سلام نمیده .همه این افکار یه طرف ,این طرح پاکت یه طرف تحریک کننده است , ولی راستش اول صبح نمیخوام خیت بشم .. بعد کولی بی محلی ,اخرش وسوسه غلبه میکنه و بازش میکنم …

رو شکل پاکت کلیک میکنم باکسم باز میشه و یه عالمه گل رنگورنگ میپاشه روم … از مانیتورم میریزه . همه این دفتر کار سرد وبی رنگم پر از گل میشه . رنگی میشه . نگاه میکنم میبینم که باز تو واسم ایمیل گذاشتی با یه عالمه گل یه اهنگ هم ضمیمه کردی یه بادکنک زردم بش اویزون کردی همیشه میدونی من از بادکنک خوشم میاد اهنگو پخش میکنم

اهنگ هم درد . داریوش

چقد هم قشنگه … خیلی این اهنگو شنیدم , ولی امروز خیلی قشنگتره ...

هیچ نظری موجود نیست:

Free Counter and Web Stats